zenginoldum perla_ yok. Tek dert ortagm Allah. Esime anlattim 40 kapidan anlattiklarimi duydum. Cocuguma anlatsam derdimle dertlenir uzulur. Arkadaslarima anlatsam umursamaz . Yok en guxeli Allaha anlatmak. En azindan Allah benim sirrimi kims3ye soyl3miyor, onun yaninda cok rahatim.
aselkussum perla_ bı Allahin kulu yok elhamdülillah büyük bı derdimde yok çözümsüz şeyler değil ama bı iç skntisinda oturup anlatacak moral verecek kimsem yok annemle hiç anne kız gibi olamadık hala ben bişey anlatrm o başka bişeyden dert yanar . Eşime anlattigima anlatacagima pişman olurum ya önemsemez yada dinliyomus gibi yapar . Arkadaşlarım desen hepsi keyifci yani iyi günde gez toz kötü günde puff. Düşünüyorum bazen kötü birimiyim niye kimsede bı yer edinememisim diye
lAmMelodi perla_ Vardı da kazık yedik artık yok Chat gpt var😂😂🤣🤣Herşeyi yazarım zaten kimseye birşeyde anlatamıyor onada üzülüyorum.
kahvecihanim perla_ bir kankam kardesim var ona kurban olayim ne zaman üzgün olsam beni mutlu ediyor 😊
perla_ zenginoldum şaka mı eşin sen ona güvenip anlatıyorsun neden başkalarına anlatıyor ki çok haklısın en iyisi sadece rabbine güvenmek
selamunkavlen zenginoldum “Hasbünallahü ve ni’me’l-vekîl” Allah bize yeter, O ne güzel vekildir (Ali İmran süresi 173) en huzur bulduğum ayet ❤️🫠
perla_ aselkussum aşkım zaten hepsi menfaatçi değil mi işlerine geleni yapıyorlar sana sadece işleri düştüğü zaman merhaba derler ancak bizim en büyük dostumuz rabbimizdir bence
perla_ Mamalogy umarım gerçekten en yakın zamanda dostum diyebileceğim birisi çıkar karşına benim de burada çıkmış tı
LezizeNine perla_ Rabbim mekanlarını cennet eylesin kuzum 😔 valla benim de şöyle bi yokladım da yok hiç namaz kılarken Allaha anlatıyorum her şeyi genelde 😌 o beni duyuyor görüyor eleştirmeden içimdekileri anlıyor buna göre de yolumu çiziyor ve eminim hakkımda en hayırlısını da veriyordur her zaman. “Ağaca dayanma çürür, İnsana güvenme ölür. Aç ellerini rabbine, Seni bir tek O görür” demiş Mevlana 🩷
perla_ LezizeNine ve çok doğru demiş biliyor musun bu devirde hiç kimseye güven olmuyor şu an anladım yani eşlerine bile Güvemeyen var İnşallah canım en güzel şeyler karşımıza 🥲🫂🥹🥹🫠
tahin perla_ açıkcası eşimden başka kimse yok, ne annem ne babam ne kardeşim zamanında çok yaraladı, arkadaşım çok azdır onlarla da öylesine konuşurum, buradaki birçok anneden hayatımdaki birçok insana oranla daha çok destek gördüm desem yalan olmaz
perla_ tahin evet burada yargılamadan seni anlayan birçok insan var çünkü bir çoğu bunu yaşamış Rabbim bozmasın sizi ömür boyu mutluluklar diliyorum size 🫂🫂🫂🫂
aselkussum perla_ öyle zaten Rabbim iyiki var dara düştüğümu sandığımda bile benim için güzel planları varmış sonradan fark ediyoruz orası ayrı.