tu30 benim kızımda da vardı ama ilerlemeden doktor farketti eliyle açtı kremi ben 2 gün sürdüm sadece daha fazla sürmek istemedim, bebeğinize ıslak mendil değilde pamuk kullanın cok önemli , birde o bölgeyi sabun duş jeli şampuan vs birşey ile yıkamayın , kuru bırakın herzaman