Merhaba güzel annelerim 7 buçuk aylık kızımda genital bölgesinde yapışıklık oldu cerrahi yolla doktor açtı çok ağladı çok canı yandı bende mahvoldum ve doktor tekrarlar dedi furacin diye bir krem verdi 1 ay boyunca sür 1 ay sonra kontrole gel dedi bu durumu yaşayan var mı konuşalım altını nasıl temizleyeceğimi bile bilmiyorum artık yaşayanlar gelin konuşalım 🥹