Bugrazehra21 valla canım ne yalan söyliyim o kadar kortizonlu pahalı pahalı markaların pişik kremlerini kullandım hiçbiri fayda sağlamdı en son arko kullandım şok oldum 2 günde geçirdi zaten arkasında da yazıyor bebeklerin pişiklerin de güvenle kullanılır diye bi dene bence💫