annesionucoksevermis peymon teşekkürler. Sanırım bizde üniversitenin diş hastanesinden randevu alacaz. Özelde sedasyon yapmıyorlar malesef.
peymon annesionucoksevermis rica ederim gecmıs olsun şimdiden . Bende çok kaygılıydım . İnanın kolay , hatta sımdıye kadar neden bekledim demiştim . Geçecek suyu kesiyorlar operasyona kadar su krizi çıktı o çok yordu beni .