Merhabalar ; ben kızıma yaptırdım . Çürük vardı şiddetli ağrı . Hemen Bağdat caddesinde dis Hast var üniversite hastanesi oraya götürdük gerekli işlemlerden sonra hafif uyku hali veriyorlar . Şurup gibi bişey verdiler hafif Çakır keyfi oldu içeri aldılar sonra çıktı . Çürümemiş gibi ilk güne döndük . Kolaydı ,