Sıcaktan dolayı salona yer yatağı serdim hep beraber yatıyoruz, ilk doğduğunda kendi yatağımı bozmadım,size tavsiyemde budur, gündüz biz nerdeysek beşiği taşıdık bazen,ama gece eşinizde size yardımcı olması adına bebekle beraber odanızda uyumanızı tavsiye ederim, bebek kendini herkese duyurur bence