metomom bence burada asıl önemli olan aile, karakteri şekillendiren ailedir. O çocuğun öyle olmasında etkili yaşadığı ortam. Ki tek çocuğunuzun da iyi ya da kötü olması diye iki farklı bir durum. Hayat bu doğrusal değil. O yüzden ben kendi adıma kardeşi olsun istiyorum her ne kadar bakım vermek çok zor olsa da