sjssj
Ablamla aramda 2 yaş var, kardeşimle 3. Eskiler peşpeşe yapıp birlikte büyütmeyi mantıklı görmüş 😂 ama şimdiki zamanda mantıklı mı bilmiyorum. Gerçi ben 2.yi hiçbi şekilde mantıklı görmüyorum şuan 😂 çok zor ya büyük cesaret istiyor ikisini de iyi yetiştirmek, aynı şekilde özen gösterebilmek.