Minnak_mavis eds yi anlatacagım şekilde deneyin bir de. Memeyi agzına bi sekilde soktugunuz anda yanında eşiniz olsun ya da birisi. Şırınga ile memenin üzerinden yaprcasına mama damlatın. Biz 1 cc lik sırıngalarla yapmıstık. Bizede emzirme danısmanı göstermişti. Hatta devlet hastanesinde varsa mutlaka gidin. Ankarada var.
Hemsire üstüm batacak cocugun üstü batacak diye korkma yağdır memenin üzerinden demişti orda hızlı bir mama akısı olunca memeyi tutuyor eds yide o arada agzının kenarından sokarsanız aynı anda eds den gelen mama onu tatmin ediyor. Sonra yavas yavas azaltıp bitirirsiniz. İlk birkaç gün zorluyor ama sonra alısıyor. Birde meme ucunu halkanın biraz daha üstünden bastırıp yukarı doğrultun. Biberon damagı uyardıgı için memeden tatmin olmuyorlarmıs. Öyle yapınca bir nevi önce meme ucu damaga değiyor tutuyor. Umarım anlatabilmişimdir