Kızlar bugün bir aylık oldu bebeğim.sarılık dönemi biberona alıştı .bugün kontrolde 4.500 kg geldi doktor uyardı ileride obezite olabilir diye..mama vermemi o söylemişti sarılık olduğunda öyle başladık şimdi günde en fazla üç öğünde veriyorum mama sütüm yetişmezse çünkü emmiyor biberona alıştı sağıyorum hep..EDS varmış emzirme destek sistemi onları anlattı ama olmayınca olmuyor memeye gelince tiksiniyor sanki bebeğim öyle bi ifadesi var biberonu çok iyi çekiyor ..şu an kötü hissediyorum, obez sorunu olabilir dedi yani ne yapmalıyım çok mu 4.500kg anlamadım emmiyor beni akıl verin lütfen