Bende emziremeyip sağım yapmak zorunda kalan bir anne olarak söylüyorum eğer sütünüz varsa bence sağım yapmayın.birincisi sütün miktarına takılıp stres yapabilirsiniz, ikincisi meme reddi yaşayabilirsiniz, üçüncüsü sağım instagramdaki videolarda gösterilen kadar eğlenceli ve konforlu bir şey değil. Eşinizden destek almak isteyeceksiniz tabi ama bunu emzirme sonrası gaz çıkarma konusunda alsanız sizin için daha güzel olabilir.tabi ki karar sizin kolaylıklar dilerim🌸