aarges momas hayır canım ne alaka doğumdan sonra 40 gün yakın akıntım oldu daha sonra düzene girdi ben emzirdim mama dahi vermedim
kupakizi_ momas emziriyorum 1 yıl oldu doğum yapalı, düzensiz oluyorum çoğu zaman olmuyorum. Doktorum emzirdiğim için 2 yıl boyunca olmamak normal demişti.
momas kupakizi_ ya bu aralar ağrım olunca sevindim bende ama yok olmadımm acaba hani kist falan mı oldu dedim
poyrazmom2604 momas ben 9.ayda oldum sanırım tam 15 gün sürdü bende de pcos var 1 ay oluyosam 4 5 ay olmuyorum zaten tedaviyle oldu bebeğim o yüzden hiç aklıma hamilelik vs gelmiyor 😂
kupakizi_ momas şüphen varsa bi doktora görün ama bence normal şuanki durumun. Benimde hep ağrım olur regl olmasamda