momas 18. Oldum ben, O zamana kadar çok kafama takıyordum en son doktorumla iletişime geçtim 16 aylıkken Doktorum da doğumdan sonra ilk 1 yıl Adet olmamak veya düzensiz olmak normal kabul ediyorum emzirme varsa bu durum 2 yıla kadar uzayabilir demişti. Bende demiştim o zaman 18. Ayı geçeyim öyle gideyim kontrole şansa tam 18. Aylık olduğu gün adet oldum