oylesinebiri__ Yagzalp24 yani ilk 3 ay götürdüm çok iyi bi doktor du lale hanımı beğenmedim ben Bülent hoca iyiydi birde çok hastası var randevu bulmak zor olurdu bazen
aryig Yagzalp24 ben memnunum 3 yıldır sadece ona gidiyoruz ilgileniyor yönlendiriyor bilgili önemli durumlarda ararım mesaj atarım döner hasta takibini güzel yapıyor.