Yagzalp24 evet benim burda ilk götürdüğüm doktor da öyleydi bana takıntılı annesin demişti pimpiriklisin dedi bi daha götüremedim odasının yanında başka çocuk doktoru vardı ona götürdüm çok ilgili her şeyin ayrıntısına bakıyor konuşuyor tavsiye veriyor diğeri hemen ilaç yazıp gönderiyor du yazdığı ilaçlar alakasız hastaneye gittiğimde bana tip tip bakıyor Ee düzgün hizmet verseydin gelirdik memnun kalmadım