onuy canım ben tekrarlayayım hematolojiye gittik uludag uniye bize nötropeniye aynı zamanda alerji ve immun dr bakması gerektiğini söyledi sadece hematoloji değil alerji doktoruda ilgileniyormuş , bagısıklık düşüklüğü ilede alakalı olabiliyormuş onada bi gidim isterseniz biz gittik antikor testleri istedi 10 gun sonra tekrar çağırdı