onuy sizinki bence tam hastalık öncesi verildiği için düşük çıkmış ama ateş olunca vücut zaten savunmaya geçeceği için nötrofilin yükselmesi beklenir, ciddi viral enfeksiyonlar varsa çok uzun süre bile baskılayabiliyor aylarca yükselmeyebilir hiç korkmayın doktorlar her şeyi söylemekle yükümlüler o yüzden biraz korkutuyorlar açıkçası, yaymaniz da temizmis endişe etmeyin en önemlisi o, hastalık sonrası biraz daha vücuda zaman verin kendiliğinden yükselir ben o dönem çok korkmuştum ama çocuğu da yormaya gerek yok sürekli kan alarak diye düşündüm çok şükür toparladı kendi