Pamukhanim_ Benim kızımda öyleydi malesef aynı sizin gibi çok erken kalkardı bazen 4.30 bazen 5.30 6 yı hiç bulmazdı çıldırıırdım biraz büyüyünce düzelir dediler şimdi 4 yaşında kaçta yatarsa yatsın bazen 12-1 i buluyor yine de 7.30 da ayakta bu durumu bir türlü aşamadık.