meltemanneoldu Senossss ben mamajoo anti colic almıştım bimden onu hemen tuttu meme reddi de yapmadı. Avent aldım çocuğum mama bitinceye kadar yaşlanacak o derece yavaş. Mamajooya geri geçtim
nergisevim Mamajoo kullanıyorum gece gündüz biberon gece parlıyor bimden 150 tl ye almıştım internette 350 falan olması lazım direk kabul etti emzikde ucuz 35 lira market emziği almıştım onu da tuttu Pahalı olanı tutmuyor bebiş 😶🌫️
gurbetteanne10 Senossss benim bebeğimde aventi hiç istemedi lansinoh aldım bir tek onunla içirebildim tavsiye ederim
Senossss gurbetteanne10 of dünden beri deniyorum ağzının içinde geveliyor niye kabul etmiyor nasıl kilo alacak çıldıracağım artık
bad Senossss Aventin şekli ve sert plastiği yüzünden çoğu bebek kullanamıyor Lansinoh en iyisi bikaç denemeden sonra tutacaktır