Bi tane pahalı marka biberon görmüştüm meme reddi yapmıyor diye onu mı alsam bebekler seviyor mı? Avent var kabul etmedi 3,5 aylık kilo alımı durdu gibi bir şey alerjik sanırım alerji mamasına başladık aptamilin hem anne sütü veriyorum hem mama kaşıkla çok uzun sürüyor. Biberona alıştıramıyorum emzikte almamıştı meme reddide var of of toparlasın istiyorum diyetede gireceğim bakalım önerileriniz neler