Merhaba 2 yıl önce aile hekimliğinde hpv testi vermiştim negatif çıkmıştı bu sene ayak parmağında siğiller çıktı aile hekimliği yapmadı 5 yılda bir yapilaniliyormus doktora yönlendirdi özele gittim 7 bin testine isteyince yaptiramadim devlete soracağım dedim ama özeldeki doktor yapmazlar 5 yılda bir yapıyorlar yoksa yonlendirirdim dedi bilgisi olan var mı randevuda alamıyorum devlete zaten