Kızlar 6,5 ay önce doğum yaptım. 1 ay önce spiral taktırdım ve smear ve Hpv testi aldılar. Devlette yaptırdım. Bugün spiral için kontrole gittim ve Hpv pozitif olduğunu öğrendim. Bende de eşimde de siğil yok hiç tahmin etmezdim şok oldum çok üzüldüm ağladım. Kadın doğum onkolojiye yönlendirdi 2 hafta sonra kolposkopi yapılıp biyopsi alınacak. Hpv pozitif olan çeşidi riskli olan değilmiş hangisi bilmiyorum ama. Daha önce başına gelen var mı ve ve tamamen Hpv den kurtulan var mı 😔