2prenses1anneee ya bence gayet normal. İlk üç ayda aylık en az 800 gr almasını istiyorlar. Sizinki almış, İki buçuk aylık bebeğiniz 2 kilo almalıydı almış zaten☺️
Belki boyu uzundur belki eti sıkıdır yani illa çok tombiş olmak zorunda değil. Benim kızımda öyle şu an zayıf diyorlar ama takmıyorum. Gelişimi gayet güzel.
Elini yemesi de oral döneme geçtiğinden bizim doktorumuz üçüncü ayda el yeme olmazsa sorun var demektir bırak yesin elini müdehale etme dedi. İnsanlar bilmiyor bunları sallıyorlar hemen aç diye😅