Bunu soyleyenler ömurlerinde çocuk gelisime dair gram bilgisi var mı acaba?Oyle rastgele bilincsiz gram bseyden haberleri olmadan çocuk buyütmuş tipler..Oral dönem denen bisey war elbette eli ağzinda olacak..Dogum kilosuna gore takip edeblirsiniz perspentilden gelişimini..yani 2li beya 3lu kilolarda doğmustur 4600 kg olan bi bebek tahminimce..Ama siz net bildgniz icn perspentilden takip ederseniz daha iyi olur.aylık kontroldede düşük olsa doktorunuz kesnlikle soylerdi cunku 2 aylik daha..