Mommyhann zynprvlfsn göz de kayma vardı göz doktoruna gittik oda göz sinirlerinde kuruluk gördü nörolojiye yönlendirdi nörolojide emar istiyor
ayseasel1 Mommyhann merhaba dışa kayma mi acaba son surum ne bizde birazdan girecgiz mr dışarı kayma var. Sedasyon alacak tedirginim
maitea Mommyhann Mommyhann canım makina sesli korkabilir. Eeg cekimi için biraz melatonin verdiler özelde uyutup cekildi ama mr da hiç uyutulmadı. Çocuk doktorumuza söyledim hiç kullanmadığımız bir ilaç verdi uyku ilacı değildi yan etkisi uykuydu. Son dakika uyutup çektirdim uyanmadı şükür
Mommyhann maitea evet bizde görüştk anestezi alıcak mecbur hiç kıpırdamaması gerekiyormuş oğlumda hiç durmaz korkar cok ağlar mecburen böyle ama randevuyu cok geç bi tarihe verdiler
busraaa1c Mommyhann bebeğim 4 aylıkken mr çektirdik anestezi verdiler. Anestezi için aç kalması gerekiyordu tabii bide ayıldıktan sonra aç kalması gerek dediler uyandıktan sonraki açlık oğlumu zorladı ama atlattık şükür. Size geçmiş olsun inşallah iyi sonuçlar alırsınız
busraaa1c Mommyhann yani işlemin süresine bakamadım Malesef bi anne olarak bana uzun geldi. Malesef damar yolu bulmak için 4 yerinden iğne ile arama yaptılar en sonunda buldular zaten o çok ağlattı oğlumu. Sonrası anestezi verdiler.bildiğim kadarı ile anestezi ve ilaçlı mr çok farklı çünkü ilaçlı mr ı ebeveyn kendisi alıp getiriyo. Biz direk anestezi aldık ilaç değil
Mommyhann busraaa1c uyutulup çekildikten sonra bide ilaç verip öyle çekiliyormuş galiba neyse yaşayıp göreceğiz teşekkürederim 🤲🏻 sizede cok gecms olsun
hasan033 Benimde oğlum iki buçuk üç aylık flndı zor doğum olduğu için çekilmesi gerekmişti yatırdık mr masasına uyandı tam sokarken mr uyumadı bidaha ağladı doktor sonra çektirin dedi bize her hangi bir ilaç vermediler uyuması için önlem aöaçlıydı ama yani çocuğum iyiydi bundan emindim bizde çektirmedik ve şu anda üç yaşında iyi Allah’a şükür geçmiş olsun sizede bu arada
Mommyhann hasan033 çok teşekkürler çok sevindm sizin adınızada rabbim kmseyi hastaneye düşürmesj cok zor
Kelebekbocuk hasan033 iyi akşamlar benim de kızımin doğumu zor dogum oldu da sizin ki nasıldı? Yani zorluk olayı nefessiz falan mı kaldı nasıldı anlatabilirseniz sevinirim.
Kelebekbocuk Mommyhann öncelikle geçmiş olsun. Bizde geçen hafta çektirdik mr kızıma 4 yaşında oda bizimki de ilaçlı mr dı. Anestezi alacak diye diğer tüm işlemleri yaptırdık, aç falan götürdük ama çekim için gittiğimizde hemşireler orada çocuğu ikna edip anestezisiz yaptırma taraftariydi çocuğumla bende girdim makinaya zaten üzerine yattım ben kafası kipirdamamasi için destekleniyor bende surekli konuştum falan bı sorun olmadan çektirdik böylesi daha içimize sindi. Daha zamanına da varmış hem cocugunuz daha da anlayacak kıvama gelir inşallah sizde sorunsuz çektirir çıkarsınız. Ama dediğim gibi hastane de mümkün mertebe anestezi vermeden halletmeye çalışıyor baya çocuk vardı ogun bizimle ilk denemeyi uyutmadan halletmeye çalışıyorlar. Mr için verilen ilaçta da bı sorun yaşamadık.
Mommyhann Kelebekbocuk yaa cocukla sizde mi girdiniz makineye nasıl oldu daha detaylı anlatırmısınız birde tam mı sokuyorlar sadece yarıya kadarmı böyle bişey mümkünse belki o zaman zapdedebilirim ama bu her hastanede mümkün oluyormu yaparlarmı
Kelebekbocuk Mommyhann şehir hastanesi idi bizim gittiğimiz hastane. Çekim günü gittiğimizde direk hemşire önce bı anestezi almadan girin deneyin çocukla beraber girseniz durur belki olmazsa ondan sonra anestezi veririz dediler. Girdik çocuğumu yatırdım bende üzerine kapandım tam girdik ama bende içerdeydim yüzüm çocuğuma dönük olduğu için ben çenesini tuttum sadece konustum kendim oldu bitti gibi hatta ilacli mr di bizmki onu da verdiler ondan da bı sorun yaşamadık 5 10 dakika sürdü belki de farketmedik o kadar. Başını sabitliyorlar zaten yanlardan sünger gibi biseyle destekleyerek o yüzden kıpırdamıyor elini kolunu da ben tuttuğum için çok şükür sorun olmadı biraz korktum falan dedi çocuk ama anestezi almaktansa bu yol dahaguzel oldu bizim için. Bide ben gitmeden önce yapılacak işlemi biraz olsun anlattım you tube da bı video vardı onu izledik birlikte falan resim çektirmeye gidiyoruz diyerek gittik zaten kolay geçti bizim inşallah sizin de öyle olur
zynprvlfsn Mommyhann Makine de sadece kafası içinde oluyor hemen hemen, ben ellerinden tuttum uyuduğu halde, ikna olur inşallah, tek ürkütücü yanı sesi , öncesinde YouTube den mr sesi açıp oyunlar oynayın,
hasan033 Kelebekbocuk suyum geldi Ankara’da doğum gerçekleşti ve iki saat mesafedyiz Ankara’ya gidesiye kadar bir de canım benim doğum haneye aldıklarında hiç hareket ettirme diler hareket yapmama yürümeme izin verselerdi sancım daha az açılmam fazla olurdu suyumfa gittiği için kuru doğum gerçekleşti ve zor oldu yani oğlum doğduğunda hiç ağlamıyodu ve doktorlar son noktaya kadar normal doğumla uğraştılar en son sezeryan dediler eğer doğmasayfı sezeryan olcakyım ve üç tane doğum doktoru vardı yani kuru doğum oldu nefessiz kalma gibi bi sorun olmadı sadece önlem amaçlı küvezde yattı
Kelebekbocuk hasan033 çok geçmiş olsun. Benimde suni sancıyla doğum oldu. Ben sanciya dayanamadım epidural aldım o zaman da iknamadim tabi doktor ve hemşireler işte bastırarak falan neyse doğum gerçekleştirildi bizim de doğduğunda aglamadi kanalda kaldı bı sure ama doğduğunda kuveze falan almadılar öyle de hani bize bişey diyen olmadı yanimizdaydi bebek ama 2 sene sonra nöbet geçirip epilepsi tanısı aldık şuanda da mr da bişey çıkmadı ama doktor çok hafif bı doğum zamanından olabilecek olan hasar izi ama çok hafif dedi nöbeti ve belli başlı öğrenme güçlüklerini ona bağladı da sizin de zor dogum yazınca icerigini öğrenmek istedim.
hasan033 Kelebekbocuk geçmiş olsun canım zordu benimde bastırdılar karnımdan hemen çocuk doktoruda yanımızdaydı doğunca aldılar öğlen doğum oldu küvezde gece görebildim ancak
seloom Kelebekbocuk geçmiş olsun. Benim doğum öyküm de çok benzer. Yani bir süre nabzı çok düşmüştü oğlumun. Sonrasında sezaryene alındım. Doğduğunda hemen ağlamadı. Biraz da mordu vücudu. Küveze alınmadı. Ama beyninde hasar bırakmış olabileceğini söylemişlerdi. 2 yaşındayken bir katılma nöbeti geçirdi. Epilepsideb şüpheleyor doktorları. Sizin dediğiniz öğrenme güçlükleri ne gibi şeyler? Acaba oğlumda da olabilir mi? Kaç yaşında sizin çocuğunuz
aselkussum Kelebekbocuk merhaba yazıyı ben yazmışım gibi oldu şuan bazı durumakri arstrrkenndenk geldimm. Öncelikle inşallah çocuğunuz sağlıklıdir.. ne durumda nöbetleri devam ediyomu nöbet geçirdiğini nasıl anladınız. Neleri geride kalmıştı mesela