Mommyhann Geçmiş olsun, pazartesi gecesi çekildik bizde, kloralhidrat denen bir ilaç yazdı nöroloji doktoru bize, dozunu falan yazdı, her eczanede yok, eczacıya özellikle eczacı kalfa falan değil, ona tarttırdık, sabah 4.30 randevu vermişlerdi, fakülteden aradılar daha erken gittik, o ilacı meyve suyuna karıştırıp içirdik, benim bebeğim kustu ilacı, kusunca bardakta kalanı döktük, içtiği yeterli oldu, mr çekilirken bende yanında durdum bebeğimin, yaklaşık 20 dakikada çektiler.