Elif41 Selhan bizim belli bir rutin vardıya ondan meraklandım canım yoksa aman acıkırsa çok güzel belli ediyor😊
Elif41 deletedmom4842 evet acıkınca belli ediyor zaten oyüzden aslında çokta tedirgin olmadım sadece meraklandım sagol canım
Elif41 Berra maşallah ne güzel düzen oturtmuşsunuz bizde inş öyle düzenler oturtucaz yavas yavas bakalım bu gece nasıl olucak
Srpege [bilinmeyen] benim ki hala 3saate bir kalkıyor ve tam bir öğün süt emiyor acıkmış oluyor :( nasıl yaptınız
Srpege [bilinmeyen] benim ki maalesef kalkıyor alışkanlık diyeceğim ama uzun uzun da emiyor. Doymuyor dedim biberon ile verdim gene aynı. Benimkinin tarzı bu heralde 🙈🙈