Elif41 Kızlar günaydın,benim oğlum 5 aylık mama ile besleniyor ama bu gece sadece 3 de yedi birdaha yemedi sabah 9 da zor yedirdim oda hepsini bitirmedi normal mi bu durum varmı böyle beslenen bebekler🥺
Selhan Elif41 bizde mama meme devam ediyorz gece 12de 90 bazen 120 yiyo sabah 9 maksimum 10da uyaniyo 5ayligiz o acıkınca uyanır üzülmeyin gece beslenmesi aramiyolar illaki nadirde olsa acıkınca uyaniyo zaten
deletedmom4842 Elif41 5 aylık bebeği bırakın sabaha kadar kalkmadan yatabilir o yüzden hiç sorun değil aç olsa zaten illa ki kalkacak
Berra Elif41 mrb benım bebegım gece bır kez uynıyor 150 ml ıctıkten sonra 9 gıbı 90 veya 120 ml mama ıcıyor saat 11-12 gıbı bır kase kasık maması yapıyorum aynı duzenlerı normal ☺️
Elif41 [bilinmeyen] yani uyanıyor ufak bir mızmızlanıyor su veriyorum içiyor ve uyuyor yani bu gece 3 de beslendi sonrasında su içti okadar ilk defa böyle bişi oldu bende merak ettim tşk ediyorum🥰😍
Mucizem006 [bilinmeyen] kaçta yatıp kaçta kaljıyo canım bizi galiba dişlerden dokyı uyku düzeni sallantıya girdi
Elif41 [bilinmeyen] oh iyi bari 3 aylıkta baya erken başlamış 😊bizimki o aylarda 3 defa besleniyordu😊 bizimde bu hafta rutim kontrolümüz var bakalım dr muz neler söylicek ben dişten de şüpheleniyorum dünden beri iştahsız biraz elleri hep ağzında birazda hırçın damaklarına bakıyorum henüz bişi yok gibi ama bilemedim
ElifKaratas [bilinmeyen] merhaba bende bişey sormak istiyorum sna benm kızım 2 aylık gece 1 de felan yatıyor hiç ellemesem kalkmıyor emmeye mesela 1 de yatıı gece 6 da ben kalktım emzirdim cok iştahlı emdi sora hemen yattı 9 da ben yine uyandım yine emzrdim yine iştahlı emdi şimdi hala uyuyor ben kaldırmasam hiç emmeye kalkmıyor gece ağlayıp önemli bir durum olabilir mi gündüz de sürekli uyku modunda emmesi güzel bezlerini de takip ediyorum birde aç olsa uyurmu
Elif41 [bilinmeyen] bende beslemek için uyandırmıyorum canım kendi aglıyor uyanıyor ozaman saate bakıp yediriyorumda bu gece 1 kez beslendi heralde artık büyüyor 😊yada diş olayımız baslıyor bakalım artık nasip
Mucizem006 [bilinmeyen] maşşalah 8de yatıyomuş ne güzel daha biz o saatleri göremedik sabah 9-10a kadar uyuyoruz ama geç yatıyoruz vee geceleri mızırdanıyo emzik düşünce önceden yoktu böyle bişş
ElifKaratas [bilinmeyen] tamam Canm çok sağol pekı sabah kalktığında uyandırırsam sonra kaç gibi uyumalı kaç saat uyanık kalmalı kı düzene girsin yada uykusu gelince mi uyutmalıyım
Elif41 Selhan bizim belli bir rutin vardıya ondan meraklandım canım yoksa aman acıkırsa çok güzel belli ediyor😊
Elif41 deletedmom4842 evet acıkınca belli ediyor zaten oyüzden aslında çokta tedirgin olmadım sadece meraklandım sagol canım
Zamanlagelen [bilinmeyen] Aleyna Hanim gunduz uykulariniz ne alemde peki hala eskisi gibi cok uzun surmuyor mu ? Bir uykunuz Ne kadar suruyor mesela? Bir de gunduz iyi uyumayan bebek gecede uyumaz diyorlar sizin bebis pek buna uymuyor sanirim:) size soruyorum cunku 4 ay 6 gunluk oglumun gecede gunduzde uykulari cok kalitesiz..
Elif41 Berra maşallah ne güzel düzen oturtmuşsunuz bizde inş öyle düzenler oturtucaz yavas yavas bakalım bu gece nasıl olucak
Zamanlagelen [bilinmeyen] aslinda bende hep saat 6bucuk7den sonra los isikta hatta karanliga yakin masaj yapip kundaklayip emzirip yatiriyorum ama genelde saatte 2 saatte uyanmali sabah ediyoruz sabahta 6 7 gibi kalkiyoruz ... Evet bebislerin gunu gununu tutmuyorr..Peki yarim saat uyudugunda tekrar uyutmaya calisiyor musunuz?ben hep tekrar uyutmaya calisiyorum ve gunum uyutmakla geciyor