Kızımı 4 yaşına kadar falan sallamıştım hemde ayaklsromda.
Artık yatağına taşımak çok zor oluyordu. Bide hariçten başka yöntemlede uyumuyordu. Yani bebek arabasıyla gezerken falanda uyumuyordu. Otobüs yolculuğunda bile ayaklarımı uzatıp sallamıştım. O yüzden birdaha doğurursam ayakta alıştırmicam dedim.
Şuan 5,5 aylıpız beşiğinde sallayarak uyuyordu tabi büyüyünce o beşiğe sığmayacak ve sallanmaya alışmış olacak. Birde çocuk uykuya geçmeye nasıl alıştıysa arada uyandığındada aynı desteği bekliyor. O yüzden önlemini almak istedim, bir haftadır yatakta pışpış yaparak uyutmayı deniyorum. Tabi hariçten ana kucağında bebek arabasında da uyuyor. Yatakta da döne döne uyuyor. Olcak gibi sanki 😃 şuanda da yanında pış pış yaparken yazıyorum 😃 tabi sizinki baya büyümüş artık burdan nasıl dönülür bilemiyorum