Kartanesi26_ ağlamıyor benim kızım ilk birkaç gün tabii ki alışık olmadığı için istemedi, huysuzlandı, ağladığı da oldu. süreç şöyle oldu ilk gün kızıma artık beşikte uyuyacağını anlatıp öpüp iyi geceler dileyip beşiğe koydum. ayağa kalkıp beşikte gezmek istediğinde hiçbir şey demeden geri yatırdım, belki 10 kere oldu bu. ve uyku için beşiğine koyduğum zaman hiç ama hiç konuşmadım, iletişim kurmadım ki uykuya geçeceğini bilsin. sadece çok ağladığında kucağıma alıp 1 dakika içerisinde sakinleştirip tekrar koydum. ama ninni söyledim hep. normalde de söylerdim zaten. bu şekilde belki 1 saati geçti uykuya dalması ilk 3-4 gün. o yüzden sabırlı olmak gerek. ama 3-4 gün sonra artık alıştı günden güne süre azaldı 1 ay içerisinde düzeni oturmuş kendi kendine uyumayı öğrenmişti artık. şimdi beşiğe koyup odadan çıkıyorum bile.