ecekrk aahh ahh… bende meme de yok. Hatta biraz onun kompleksine de girdim. Emziremediğim için mi bana karşı soğuk diye. Onunla alakası yok demek ki. Karakterlerinden kaynaklı muhtemelen. Üzülmeyelim ya, gönderi yanıtlarına bakın siz de. Arkadaşlar rahatlattılar gerçekten. 2 güzel cümle duymak iyi geliyor🌺