Başlık biraz dramatik tabi, bebek bu sevmediğini düşünmüyorum ama üzülüyorum yine de ya. Haftada 3-4 gün anneanne-dede-teyze ile birlikteyiz. Anneannesine, dedesine ve babasına çok düşkün. Ama teyzesinde ve bende asla durmuyor. Anneanne olmasa erkeklere düşkün, hep onlarla oynuyor diye dicem ama böyle bir durumda mantık da kuramıyorum. Annem de öyle klasik her istediğini yapan, şımartan anneannelerden değildir yani.
Kucağımı sevmez (diğerlerinde de bunalıp kendini ittiği çok oluyor ama bende oyun için bile sevmiyor).
Herkesin bebesi anneye düşkün, benimki neden böyle anlamıyorum. Teyzesinin de aşırı emeği geçiyor ama yok yani bayılmıyor bize yani.
Bebeği böyle olan var mı?