minikoalaannesi cLearQueen benimki de ayni nadir bakar genelde disini kasiyo evirip ceviriyo ama daha kucuk yani bence normal
GezginPaNDa cLearQueen 10 aylık bebek için tepkileri gayet normal tepkileri böyle olsa da emin olun okuduklarınız beyninde yer ediyor ve beyin gelişimine katkısı oluyor
Zlm cLearQueen ben 4 aylık başlamıştım belki ondan hep okurken durup dinlerdi ama oda dokunmak sayfa değiştirmek ve sayfaları yemek isterdi
nurbahar33 cLearQueen ben de çok severdim gözlerim yaşarırdı da öyle bırakırdım okumayı. bence biz evet iyi yapıyoruz doğar doğma kitap okuyarak ama bu her şey değil. bakım bize kimse okumadı ama kitap kurdu olduk.
cLearQueen nurbahar33 sen de haklısın valla ne diyim 🤣 eskiden kitap mı varmıs sanki kacımıza okudular ki
Nikita cLearQueen örneğin sanırım bir kitabın adı ağlamak nasıl başladı. Her sayfada devrik cümleler var. Çocuk dikkatle dinlese bile bir yerden sonra çok yorucu geleceğine eminim.