cLearQueen merhaba, bunu geçen biri de demişti o zamanda aynı yorumu yapmıştım. Ben bebeğime doğduğu günden beri kitap okumaya çalışıyorum, kendimde boş zamanda kitap okuyan biriyim ama maalesef asla asla dikkatini çekmiyor, alıyor, yırtmaya çalışıyor, ağzına sokuyor falan. Merak ediyor yani. Bebeklerin şu an merak ve çevreye ilgi dönemleri. Aslında biz onlardan fazla şey bekliyoruz, ileri de daha oturacaktır ya da ilgisini çekmeyecektir, her çocuğu ilgi alanı da farklı. Ben yine okumaya devam ediyorum ama daha zamanı var biliyorum. Endişe etmeyin