Nagehan08 ZmrtDila içiyorum ama yok ya, bebeğimede az bişi vermiştim hatta, içme ritüni nasıl, kaç bardak
Deletedmom115 Mom0870 Elbette tertemiz. Elbette normal bir şey ve elbette buna takılmadım ben sadece benzetmeye takıldım bana göre bu durumda böyle bir şeyle örnek verilmemeli.
Mom0870 Deletedmom115 Bu sizin doğrunuz. Hiçbir şeye değişmem ben oğlumun kakasını bu da benim doğrum ☺️ Hayırlı akşamlar
Deletedmom115 12_yil_sonra Konuyu nasıl başka yerlerden getirip söylüyorsunuz ya 😂😂 Güzeldi ama bir şey diyemeyeceğim şimdi 😂