Mom0870 bizimkide fitille ya da uyarmayla yapıyordu on gün geçince fitil veriyordum ama fitili eritmeden boşalıyordu içi, hastalandığında bir hafta hastanede yattık ilaç etkisiyle her gün üç dört defa kaka yaptı üç hafta geçti şimdi yine yapmamaya başladı😔
Kakasınj yaptığında bende çok mutlu oluyorum, banada bir rahatlama geliyor ya