zmrmry ben sigara içmiyorum ama birgün oğlumdan 1 buçuk ay büyük oğlu olan komşumuz bana gelmişti ve ikimizin oğlu da henüz emekliyordu sürekli balkona çıkıp sigara içmişti ama benim en dikkatimi çeken elini ağzını yıkamadan gelip çocuğunu emziriyordu bence bu kadar da olmamalı tamam sigarayı bağımlılıktan kaynaklı bırakamayabilirsiniz ama elini ağzını yıkamadan da emzirilmemeli bebeğin yanına öyle gidilmemeli kokusundan ben bile rahatsız olmuştum bebeğin o kokuyu içine çekmesini sütten gelen zararı söylemiyorum bile bir anne olarak böyle davranılmamalı