Bu sigara ve tesettür postlarinda , postu acanlar neden açip kaçjyor biri anlatsin allahaskina. Sinirlerim zıpliyor. Vakit ayirip cevap veriyoruz , postu acip lacmayin arkadas . Ozellikle bu iki postu acanlar acaba vicdanen rahatsiz olduklari ocin mi ortaya lafi atıp kaciyorlar anlamiyorum.