traineemom merhaba, ben bir yıl terapi gördüm. Terapi görürken de ilaç kullandım. Hala ilaca devam ediyorum ama terapimi sonlandırdık çünkü ÇOK ÇOK ÇOK iyiyim.
Ben kızım 18 aylıkken depresyona girdim. Benim ışığım sönmüş, kendimi tanımaz, önceki kimliğimi hatırlamaz haldeydim. Kendimi sadece çocuk bakma görevi olan bir hiç gibi görüyordum. Benim geçmişten gelen değersizlik hissimle mücadele etmem gerekti. Ailemi komple sildim, sonra bir kısmını hayatıma geri aldım vs vs.
Sürekli tetikleniyordum. Ama bi anda hayatım bi güzelleşti. Kendimi hatırladım. Ne kadar yetenekli olduğumu, ne kadar yardımsever olduğumu, her şeyi mükemmel yapan ve etrafına ışık saçan biri olduğumu hatırladım. Bunlar hep terapi sayesinde oldu. İlaç da benim öfkemi dizginledi asla uyuşturmadı, kafam bulutlu hissetmedim. Sadece üzerimdeki dünyanın yükü altında ezilme acısı gitti. Psikiyatriye git ve seni uyuşturmayacak bir ilaç iste. Senin isteklerini dikkate almak zorundalar. O zaman her şeyi halletmeye başlayacaksın. İlacı düşman gibi değil bu sorunlu hislerle mücadelede yoldaş gör. İnanıyorum atlatacaksın.