kocatarafindanefret merhaba, bebeğim 8 aylık sanırım 5 aya kadar bu durum devam etti anne sütü sarılığı vardı bizde uzamış sarılık demişlerdi geçiyor yavaş yavaş merak etmeyin
almila4 kocatarafindanefret Anladım sizin de uzun sürmüş çok şükür atlatmışsınız inşallah bizde atlatırız 🙏🏻
ikimelekannesi_ almila4 işte hiç fikrim yok bize altında yatan başka bişey mi var diye testler de yapıldı temiz çıkınca öyle söyleyip yolladılar demek ki normal bir durumdu sonrasında biley de olmadı çok şükür yoğun bakımda galan da kaldı bu süreçte baya yükselmişti çünkü ilk ikinci haftasında
almila4 damlabozz Anladım 1 ayın sonunda 8 e düşmüş sizin bizim 40 gün oldu neredeyse yeni 12 ye düşmüş sürekli emzirip mama desteği vermeme rağmen süreç yavaş ilerleyince insan psikolojik olarak etkileniyor inşallah bundan sonra hızlıca atlatırız teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🏻
kocatarafindanefret almila4 evet çocuğumun gerçek rengini göremedik bi türlü 😂 sizde çabucak atlatırsınız inşallah
burcin8 almila4 12.7 idi diğer kontrolde 12.9 a çıktı ama bir yerden sonra benim sütümden ötürü olmadığı anlaşıldı kan tahlilleri yaptılar temiz çıktı şükür 2.ayın sonuna doğru tamamen geçti
hilalkerem2025 almila4 bizde yeni yaptırdık 7 ye düşmüş doktor daha tahlile gerek yok dedi.Düşmese tahlil yapıyoruz dedi