Benim bebeğimde de oldu ki biz ilk doğduğunda yığun bakımda yattı bebeğim değeri 1 ay sonunda 8 düştü sonra kontrole gerek yok artık çıkmaz emzirmeye devam ett dedi doktor kendiliğinden geçiyor bu kadar takılmayın zaten en son gözlerde kalıyor, aşağı inmiyorsa sorun yok hiç de kan verdirmedi doktor emzirdim geçtim