irsemiaa asellmiihramom leblebi tozu ve sarı ambalajlı un kurabiyesi vardı ikisini özledim daha sonra bir leblebi tozu bulmuştum ama tadı şekerli gibiydi beğenmedim
asellmiihramom irsemiaa Sarı paketli un kurabiyesi ve leblebi tozu çocukluğun vazgeçilmezlerindendi Eskisi gibi olmasa da anıları hep tatlı kalır 🥰
minikmisimben asellmiihramom evet kesinlikle gerçekten geçmişten bir şey yeme şansım olsa kesinlikle bunu isterdim. Bir gün son kez yemişim işte son olduğunu bilmeden
sevbuk asellmiihramom aburcubur sevmiyorum hiçbirini özlemedim hepsinden tiksiniyorum çocuk aklımla yemişim bi büyüğüm de dur zararlı dememiş kendi mideme kendi bedenime küçücük aklımla zarar vermişim Allah belasını versin aburcubur şirketlerinin 😂
bebiskoveannesi asellmiihramom cino çikolata şimdi de var ama eski tat değil sanki. Bide patlayan şekerler 🍭