asellmiihramom Kangal kengel Bakkal şekerleri kağıda sarılı renkli akide şekerleri leblebi tozları sakızlar
minikmisimben asellmiihramom tarhana pişerdi mahallede dibi yapışırdı tabağa koyarlardı yoğurtla yerdik öyle özledim ki
yagmurkokusu_ asellmiihramom leblebi tozu sonra aynı formda renkli renkli tozlar oluyordu hala bakkallarda var bazen alıyorum 😁
asellmiihramom minikmisimben Ahh işte o tarhananın kokusu bile insanın içini ısıtı😌 Dibinin hafif tutması yoğurtla karışınca çıkan o tat Bir kaşıkta hem çocukluk hem mahalle hem de o eski günlerin huzuru vardı
minikmisimben asellmiihramom evet kesinlikle gerçekten geçmişten bir şey yeme şansım olsa kesinlikle bunu isterdim. Bir gün son kez yemişim işte son olduğunu bilmeden
[silindi] asellmiihramom anladim bizim oralardan oldugunu bende sivasliyim yakiniz hemseri sayiliriz🌸 Benim ozledigim tatlar sacda yapilan gozleme 🥲
asellmiihramom [silindi] Sıcak sıcacık içine peynir mi patates mi en çok patatesli severdim börekte derler O sacın başında toplanan sohbetler kahkahalar komşuluk tadı bir başka oluyordu