rachelgreen_ Rabiiul aman ne güzel işte muhtemelen zayıfsındır biz her şeyi yiyoruz da ne oluyor iştah kapanmıyor🥲🥲
Boysmomy Dünden biraz kavurma ve taze fasülyem var. Eşim et yer ben fasulye severim oğlumda ikisinden karışık takılır ona birazda sebzeli makarna yaptım😀
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Rabiiul geçmiş olsun canım dışarıdan söyle gitsin🌸 Ben de etli türlü gibi bir şey yapmıştım yarına kaldı. Anneme geldim.
Rabiiul momas ohhhh mis afiyet olsun canım benimki balık sevmez alacağım zaman Asya’yla bana göre alıyorum
binnur37 Rabiiul ahahah öööf oda güzel oluyor be canının çektiği kadar var 😅 bizim burda yapan bir yer var güzel yapıyolar gel gidek 🤭
cananmirs Rabiiul yaprak sarma yaptım Tatlı olarak puding çilekli ama sarmanın yanına havuç tarator mu yapsam tel şehriye çorbasımı karar veremedim