Rabiiul teşekkür ederim bende evlenmeden önce hiç yememiştim eşim sürekli otelde çalıştığı için tüm yemekleri biliyor her gün farklı yemek istiyor musakkayi da çok sever bende sevmem pek çok uğraştırici bi yemek 😃 bu sıcakta yemek yapmak kötü oturur karpuz peynir yerim daha iyi