Waffle Deletedmom73 Ben veriyorum 8.ayından beri çok seviyor. Ekmeğin yumuşak yerini veriyorum. Yemek sularına batırıp veriyorum. BAzen de eline veriyorum kendisi yiyor 😊
Kumrununtanesi Benim oğlum👶🏼 Dedesine çekmiş. Ben çok fazla tüketmiyorum. Ama o bayılıyor.Veriyorumda.
PrensesRavza Deletedmom73 benim kızım ekmek görmesin aman kahvaltı yaparken ben dalıyorum geçen bi baktım ekmeği almış eline gıdım gıdım yiyo baya da seviyo bazen yemek yemiyo sırf ekmek için 🤣😂😂
Deletedmom73 PrensesRavza hahha aynı ya 😂 bas bas bagırıo bizimkisi de kimseye laf konusturmaz ekmegi verince susar keyiflenir 😂😂