Gamzelikiz_34 Karmom Bepanthol aradı onu kullanıyordum ama en çok bunu kullanıyorum bakalım olmazsa Bepanthol tekrardan iyice kullanırım bunu
Karmom Gamzelikiz_34 bepanthol de hiç temiz bir içerik değil, araştırın isterseniz. Bize ünlü, çok kullanılıyor diye sağlıklı gibi geliyor ama değil.
Gamzelikiz_34 MutluPrensesAnnesi ben de aynısını kullanıyorum da işte herkes burada içinde kötü var diyor da ben de şaşırdım daha yeni diyorum ya
MutluPrensesAnnesi Gamzelikiz_34 yoo ben 1 buçuk yıldır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım aksine memnunum
nilikonunannesii Karmom bir şey demedi bana zararlı sürekli kullanma diye diğer kremlerden daha iyidir. Kızım doğduğundan beri toplasam 3 kere pişik olmamıştır o yüzden sürekli kullanmıyorum ben zaten kızarıklık gördüğüm zaman sürüyorum hemen ertesi güne geçiyor.
Karmom Gamzelikiz_34 maalesef özellikle de konu çocuklarımız olunca biz çok dikkatli ve araştırmacı olmalıyız yoksa piyasada korkunç maddeler doldu.
Gamzelikiz_34 MutluPrensesAnnesi normalde ben de aynı şekilde yani hiç sıkıntı yaşamadım çok güzel yani ben de anlamadım gittim bal lokmam🥰
oylesinebiri__ Gamzelikiz_34 Bepanthol mustela kullanıyorduk doktorumuz madecasol yazdı pahalı pişik kremine gerek yok dedi
agustosbocegimm1608 Gamzelikiz_34 normal pişiğinde fito+travazol kullanıyodum cok iyi geliyodu ama su an antibiyotikten dolayı pişik olup mantara cevirdiği icin sudocrem kullanıyorum gayet iyi memnunum
Yesmaryesmar Gamzelikiz_34 aşırı mı aşırı iyiii hametann sarı başka bir şey kullanmam çok pişik olmuşsa antibiyotikli krem yazar doktor hemen geçer Ve madecesol da var doktorumuz onu da kullanabilirsin demişti