beybitolat Gamzelikiz_34 doğduğundan beri mavi hametan kullanıyoruz. Bir kere bile pişik olmadı çok şükür
Gamzelikiz_34 beybitolat işte bebekleri hangisi uyuyorsa onu sürdüğümüzde herhangi bir pişik kremi sürdüğümüzde değiştirdiğimiz için hemen pişik oluyor hangisini sürüyorsa onu da kalacaksın
Gamzelikiz_34 zenginoldum yok canım ben hiçbir etki görmedim yani beğeniyorum kızımın herhangi bir bölgesinde de bir şey çıkmadı aynı şekilde ilk kızımı da kullanmıştım bir olumsuzluğunu görmedim ama yorum için teşekkürler🩷
Karmom Gamzelikiz_34 o bahsedilen kimyasal etkiler zaten gözle görülebilen şeyler değil maalesef. Zaman içinde ciltte ve kanda birikim yaparak zarar veriyor, basit bir kızarıklık ya da tahrişle anlayamazsınız bunu.
zenginoldum Gamzelikiz_34 civa var icinde. Kana karisiyor cicegim. Kullanmayi birak :( cevabin icin tsk ederim bu arada
momas Gamzelikiz_34 doğduğundan beri hiç pişik olmadı ama ben hep sebamed kullandım hani azcık kızarsa bile sürüyordum ertesi güne geçiyordu
nilikonunannesii Gamzelikiz_34 doğduğundan beri hametan kullanıyorum bir dünya pahalı pişik kremlerine bin basar. Doktorumuz ben kendi çocuğumda bile bunu kullandım size de önerimdir dedi o gün bugündür aynı kremle devam ediyoruz.
Gamzelikiz_34 maygirl ilk kızıma eşim Bepanthol almış eşim bir süreliğine kullandım güzel zaten o da bazen onu da alırım en çok bu pişik kremini kullanıyordum
nilikonunannesii maygirl sarı olanı kullanıyorum en ufak bir kızarıklık görsem ince tabaka halinde sürüyorum ertesi güne geçmiş oluyor.
maygirl Gunesnil_23 weleda calendula ve sirenol %100organik .icerik yenileblir yağlardan oluşuyor bircok bileşen..başka tavsiyelerde olur size her bebeğe iyi gelen farklı oluyor deneye deneye buluyoruz..2 si %100doğal ama..
Gamzelikiz_34 Karmom Bepanthol aradı onu kullanıyordum ama en çok bunu kullanıyorum bakalım olmazsa Bepanthol tekrardan iyice kullanırım bunu
Gamzelikiz_34 MutluPrensesAnnesi ben de aynısını kullanıyorum da işte herkes burada içinde kötü var diyor da ben de şaşırdım daha yeni diyorum ya