Gokturkmom köz tavasında da oluyor ama fırında daha kolay diye 4-5 adet domatesi yıkayıp süzüldükten sonra yağlı kağıt serili fırın tepsisine dörde bölüp bikaç diş soyulmuş tüm sarımsak 3-4 tane soyulmuş dörde bölünmüş soğan bikaç kapya biber bir saate yakın 200 derecede çıkarıp domates ve kapyanın kabuğunu aldıktan sonra tencereye bir yemek kaşığı tereyağ göz kararı sıvıyağ 2 yemek kaşığı unu kokusu çıkana kadar kavurup közlenmiş sebzeleri ekleyip iki dakika karıştırdıktan sonra oda ısısındaki su tuz pul biber biraz kekik kaynasın blenderdan geçirip 10 dakika daha kaynatıp ocağın altını kapatmaya son beş dakika kala yarım su bardağı süt ekliyorum😊